NEULEFRIIKKI

Mukavaa kun kävit, tule toistekin!







lauantai 26. syyskuuta 2009

BB-sukat


Kaikkien hyvien ajatusten jälkeen tehdä hienoja sukkia koko pari kuukautta Heinälatoon, palasin BB-sukkiin. Eiei - ei siis mitään 60-luvun vamppisukkia eikä tosiTV-sukkia (ko sarjaan en koske tikullakaan!)

Siis BASICBASIC-sukat - vahvistettuna kaksi kertaa sanottuna, ihan tavis sukat. Ihana tikuttaa, paksua lankaa, puikot 3.25 mm Knitprot ja menekki jotain 100g kieppeillä. Lankana Novitan seiskaveikkaa värinä Talvi. Rentouttava sukkakudin!

Ja kuten huomaatte, linssiludekin jätti näin BB-sukat ihan rauhaan!

6 kommenttia:

molla-maija kirjoitti...

oikeen kivat perussukat:) Lankakin nättiä

Susu kirjoitti...

No mä jo ajattelin et ei voi olls totta et sä katot BB:tä! Kun en minäkään enää tänä vuonna...
Nätit Basicit. Noissahan on se kanerva ihan tuollaisenaan:-)

Piiku kirjoitti...

Susu - mä olen katsonut BB:tä ehkä yhden puolikkaan osan verran. Huh. Tytär kyllä kertoo mitä siinä tapahtuu....

Marjut kirjoitti...

Perusasioihin paluu kannattaa aina:D Mullakin taitaa olla kerä odottamassa inspiraatiota.

Matleena kirjoitti...

Kiitos vierailuista blogissani! Pari kommenttia olet tainnut jo jättää ja vasta nyt minä ehdin vastavierailulle (mihinkähän se aika katoaa, kun sitä koko ajan tulee lisää?! ;D ). Taidanpa jäädä saman tien vakkariksi, niin kiva blogi täältä löytyikin. ;)

MysteryKnitter kirjoitti...

Mä jo aattelin, et katotko säki sitä. Mun puikkoja se kieltämättä siivittää aina välillä. Ehkä mä saisin sen avulla sen neljännen sukan tehtyä.